FAQ

  • Co je to PPC
    PPC (Pay Per Click) je druh online reklamy, za kterou ve většině případů platíte, až když na ni uživatel klikne. Za samotné zobrazení reklamy neplatíte. Nejpoužívanější systémy v Česku jsou Google Ads, Sklik a Meta Ads.
  • Proč PPC?
    Výhodou PPC reklam je, že neplatíte za samotné zobrazení reklamy, ale až za proklik. Sami si stanovujete maximální částku (za klik i celkový rozpočet), kterou jste ochotni za zaplatit. Máte tak možnost velmi dobře kontrolovat náklady.
  • PPC, nebo SEO?
    Oboje. Výhodou PPC jsou okamžité a snadno měřitelné výsledky. SEO (Search Engine Optimization) se zabývá umístěním v organických (neplacených) výsledcích ve vyhledávačích, výsledky jsou v řádech měsíců. Pro optimální výsledky je dobré pracovat na PPC i na SEO.
  • Proč spolupracovat se mnou?
    Vaše ziskovost je pro mě priorita. Než zahájíme spolupráci, probereme spolu v hrubých obrysech váš business a já vám na základě svých zkušeností zpravidla velmi rychle dokážu říct, jestli pro vás PPC reklamy mohou být nějakým přínosem, nebo ne. Se mnou se vám určitě nestane, že bych vám posílal faktury za reporting nějakých záhadných metrik a na vašich tržbách se nic nezměnilo.

Ceník

Hodinová sazba je podle mě nejférovější způsob ocenění práce na online marketingu. K měření času používám trackovací software a účtuji si pravdu jen za odvedenou práci. Nejsem zaměstnanec, takže když si jdu udělat kafe, neplatíte mě za to :-) Pokud nejste spokojeni s výsledky, neplatíte nic.

Před zahájením spolupráce spolu probereme váš business a určíme, kolik času bude efektivní vynaložit na marketing. Celkovou cenu stanovíme tak, aby se vám naše spolupráce vyplatila.
0 Kč
Konzultace zdarma

Jestli si nejste jisti, co přesně z online marketingu budete potřebovat, klidně mi zavolejte a rád vám poradím. Můžu se podívat na váš web a na vaše reklamní účty a pomoci s rozhodnutím, jestli nějaké moje služby potřebujete, nebo ne.
1200 Kč
Hodinová sazba

Standardní správa kampaní zabere velmi zhruba 5 -15 hodin měsíčně podle druhu a rozsahu vašeho businessu. Konkrétní čísla právě pro vás si samozřejmě ujasníme ještě před začátkem spolupráce.
6000 Kč
Jednorázové nastavení PPC kampaní

To úplně nejzákladnější nastavení vašich kampaní zvládnu udělat v rozsahu 5 hodin za cenu 6 000 Kč. Jedná se opravdu jen o základní nastavení, pro malé živnostníky ale může stačit. Volejte a dohodneme se, jestli je to pro vás to pravé.

Certifikáty Google
Certifikáty prokazují moje znalosti vytváření a optimalizace kampaní. Google mě uznal jako certifikovaného profesionála Google Ads, což znamená, že jsem úspěšně absolvoval řadu testů, které hodnotí mé odborné znalosti tvorby kampaní, včetně využití automatizovaných systémů, například Chytrých nabídek, nebo Řešení pro práci s publikem.

V současnosti jsem držitelem následujících certifikací Google

  • Certifikace pro reklamy ve vyhledávání
  • Certifikace pro obsahové reklamy
  • Certifikace pro reklamy s využitím AI
Moji klienti
Hodnocení od mých klientů
  • Oceňuji příjemnou komunikaci, jasný reporting a především udržování nákladů ve stanovených mezích (PNO e-shopu dlouhodobě kolem 5%). Honzu můžu doporučit všem majitelům e-shopů, kteří hledají schopného PPC specialistu pro dlouhodobě dobré výsledky.
    Petr Valeš
    Etriatlon
  • S Honzou je příjemná spolupráce. Sleduje nové trendy v oboru - hodně nám pomohl s nastavením GA4. Kromě samotné práce na PPC kampaních zvládá i koordinaci s grafikem a dalšími členy marketingového týmu.
    Martin Kuba
    AeroPrague
  • Spolupráce předčila má očekávání, protože kromě nastavení marketingových kampaní mi pan Brzák pomohl v mnoha jiných věcech, které se týkají webu. Jakmile jsem se s ním spojil, dal mi cenné rady a vypíchl chyby na webstránce. Nemluvě o tom, že to všechno je za velmi férovou cenu :-)
    Daniel Večerek
    Pohodové stavby s.r.o.
  • Honza Brzák je člověk, který ví, co dělá. Skvělá práce za přijatelnou cenu.
    Richard Matiašek
    Fotograf
  • Honza u nás byl zodpovědný mimo jiné za nastavení marketingových kampaní – ať už interně, nebo ve spolupráci s agenturami. Podílel se na správě obsahu na sociálních sítích a optimalizaci firemního webu. Jeho práce byla nesporným přínosem pro růst firmy a budování značky na novém trhu.

    Misha Ipatov
    Algorithmics
Napište mi
Máte zájem o nezávaznou cenovou nabídku? Nebo jen potřebujete poradit? Neváhejte mě kontaktovat!
+420 724 672 491
ppc@honzabrzak.cz
V závětří 385/8, Praha 7 - Holešovice
IČO: 09970878